Тренінги
Відкритість - наш ключ до успіху
Шукаймо рішення усюди
Створіть свій шлях до досягнення цілей у житті, кар'єрі та бізнесі
Перелік послуг тренінгу
Керівникам
Планування
Роль керівника у компанії. Вплив на результат. Цілепокладання. Особиста ефективність. Системність. Тайм менеджмент.
Організація
Стилі управління та класифікація співробітників. Постановка завдань підлеглим. Регламентування. Делегування повноважень. Супровід та підтримка. Координування та розвиток.
Мотивація
Нематеріальна мотивація підлеглих. Лідерство. Колективні та особисті мотиватори. Розвиток працівників. Розробка KPI.
Контроль
Роль та види контролю. Зворотний зв'язок. Проведення нарад.
Управління людськими ресурсами
Рекрутинг. Відбір та найм. Кадровий резерв. Корпоративна культура. Звільнення.
Торговим представникам
Планування та підготовка
Складання маршруту. План на клієнта. Ціль на день. Інструменти та матеріали. Внутрішній настрій. Зовнішній вигляд.
Початок візиту
Зовнішній огляд. Внутрішній аналіз. Привітання та знайомство. Входження у контакт. Стартова інформація.
Переговори з ЛПР
Привітання та знайомство. З'ясування загальної інформації. Типи та роль питань у переговорах. Виявлення потреб. Презентація та пропозиція. Робота з запереченнями. Укладання угоди.
Робота з продавцем
Специфіка спілкування із продавцем у залі. Виявлення потреб. Пропозиція за потребами. Укладання угоди. Мерчендайзинг.
Адміністрування та аналіз
Фіксація контактів та результатів. Аналіз результатів.
Аптечний візит
Ціль на день
Визначення мети за SMART. Як порахувати план на день задля досягнення місячного плану. Як розподілити денний план на клієнтів.
План на клієнта
Як розрахувати індивідуальний план на клієнта з урахуванням потенціалу, історії та проміжних завдань.
Зовнішній огляд
Район, тип аптеки, фасад.
Внутрішній аналіз
Конкуренти, вітрина, черга, наявність та товарний запас препаратів. Аналіз викладення на відповідність стандартам.
Входження в контакт
Як привернути до себе людину за три хвилини. Швидкі способи викликати симпатію, здобути довіру, підняти настрій співрозмовнику.
Стартова інформація
Що необхідно з'ясувати у провізора перед підходом до завідувачки. Необхідний інформаційний набір та приклади питань.
Виявлення потреб
Типи та роль потреб завідувача та аптеки, пріоритети у потребах, виявлення побоювань. Практична частина: створення списку основних потреб.
Презентація
Поняття «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної презентації з потреб клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними.
Маркетинг
Як змусити акційні пропозиції працювати збільшення продажів, правила продажу ідеї.
Робота з запереченнями
Причини та прояви заперечень. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень.
Укладання угоди
Як і що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки пропозиції. Підведення до угоди та фіксація домовленостей.
Візит до лікаря
Ціль на день
Як порахувати план на день, та розрахувати індивідуальний план на лікаря з урахуванням потенціалу, історії та проміжних завдань.
Підготовка
Інструменти та матеріали. Внутрішній настрій – вплив психологічного настрою на результат. Як налаштувати себе на ефективну роботу.
Попередні дії в ЛПЗ
Розклад, реєстратура, черга. Джерела та способи отримання інформації.
Візит у лікарняну аптеку
Цілі візиту. Вітрина, черга, наявність та залишки препаратів компанії. Конкуренти. Спілкування із провізором. Домовленості із завідувачкою.
Привітання та знайомство
Правила привітання лікаря. Поширені помилки.
Налагодження контакту
Як привернути до себе людину за три хвилини. Швидкі способи викликати симпатію, здобути довіру, підняти настрій співрозмовнику.
Типи та роль питань у переговорах
Роль питань у переговорах. Види питань та їх місце у спілкуванні з лікарем на всіх етапах, питання як спосіб управління бесідою. СПІН - ланцюжки питань для актуалізації прихованих потреб.
Виявлення потенціалу та потреб
Типи та роль потреб лікаря, пріоритети у потребах, виявлення побоювань.
Презентація та пропозиція
Поняття «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної презентації з потреб лікаря. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами.
Робота з запереченнями
Причини та прояви заперечень. Справжні та хибні заперечення. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень. Робота з реакціями (сумнів, непорозуміння, незацікавленість).
Укладання угоди
Як і про що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки м'якого дотискання лікаря. Підведення до угоди та фіксація домовленостей.
Фіксація контактів та результатів
Які дані необхідно фіксувати після візиту до торгової точки та для чого.
Аналіз результатів
Як і навіщо аналізувати результати. Аналіз як можливість розвитку. Постановка цілей на прикладах візиту до торгової точки.
Повторний візит до аптеки
Цілі візиту. Домовленість про закупівлю, товарний запас та рекомендації. Навчання рекомендації.
Менеджерам з продажу
Воронка продажів
Спільно з учасниками складання послідовності дій від пошуку клієнта до укладання угоди і далі.
Підготовка до переговорів
Інформація про клієнта, інструменти та матеріали, внутрішній настрій, знання про продукт, план переговорів, потреби, ланцюжки питань.
Налагодження контакту
Як привернути до себе співрозмовника з перших секунд телефонної розмови. Навичка створення довірчої атмосфери. Виклик симпатії та підняття настрою. Поширені помилки.
Типи та роль питань у спілкуванні з клієнтом
Роль питань у переговорах. Види питань та їх місце у спілкуванні з клієнтом на всіх етапах. Питання як спосіб управління бесідою. Правила та помилки при поставленні питань.
Виявлення потреб
Типи потреб, пріоритети потреб, виявлення побоювань, актуалізація потреб клієнта.
Презентація та пропозиція
Поняття «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної презентації з потреб клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами. Ап-Селінг, або як продати те, що дорожче. Крос-селлінг, або супутий продаж.
Робота з запереченнями
Причини та прояви заперечень. Справжні та хибні заперечення. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень. Робота з реакціями (сумнів, непорозуміння, незацікавленість).
Укладання угоди
Як і про що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки м'якого дотискання покупця. Підведення до угоди та фіксація домовленостей.
Продавцям консультантам
Входження в контакт
Як привернути до себе співрозмовника з перших секунд. Навичка створення довірчої атмосфери. Правила започаткування діалогу.
Типи клієнтів
«Скептик», «нерішучий», «незацікавлений», «авторитет», «неуважний», «балакун» - поширені психологічні портрети клієнтів, визначення та підбір тактики спілкування з ними.
Типи та роль питань у спілкуванні з клієнтом
Поширені типи питань та їх місце у спілкуванні з клієнтом, питання як спосіб управління бесідою
Виявлення потреб
Типи і роль потреб клієнта, пріоритети потреб, виявлення побоювань.
СПІН-продаж
Актуалізація прихованих потреб клієнта. Як за допомогою коротких ланцюжків запитання викликати бажання купити у незацікавленого клієнта.
Презентація та пропозиція
Поняття «Ціна та Цінність». Правила озвучування пропозиції, що базується на очікуваннях клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами.
Збільшення чека
Up-Selling - рекомендація дорожчого товару / послуги. Оперування конкурентними перевагами. Cross-Selling - супутній продаж необхідних супутніх товарів / послуг.
Укладання угоди
Сигнали про готовність до покупки. Правила та техніки підведення до угоди, м'якого тиску клієнта. Інструмент "Ажіотаж". Альтернативні питання. Формулювання речення. Інструмент «Вагітна пауза».
Робота з запереченнями
Сумнів, непорозуміння, незацікавленість, заперечення. Виявлення та обробка заперечень. Робота із прихованими запереченнями.
Управління конфліктами (проблемні клієнти)
Портрет агресивного клієнта. Типи конфліктів. Тактики поведінки у конфліктній ситуації. Техніки гасіння конфліктів.
Обробка рекламацій
Загальний порядок дій при обробці скарг, що надходять. Виявлення очікувань клієнта. Приєднання та пропозиція рішення.
Провізорам
Вступ у контакт із потенційним покупцем аптеки
Привітання як спосіб розташувати клієнта. Техніки виклику довіри відвідувача. Особливості вербального та невербального спілкування через комунікативні перепони: стіл, комп'ютер, вітрина, огороджувальне скло.
Типи та роль питань у спілкуванні з покупцем
Список питань покупцю з листом призначень від лікаря та без нього. Питання клієнту, який просить поради провізора. СПІН – технології у практиці провізора першого столу.
Up-Selling: фармзаміна
Збільшуємо середній чек в аптеці. Поняття «Ціна та Цінність». Правила озвучування пропозиції, що базується на очікуваннях клієнта. Оперування конкурентними перевагами. Алгоритм ефективної пропозиції.
Cross-Selling: допродаємо легко
Продаж необхідних супутніх препаратів, виробів медичного призначення, БАДів, консультаційних послуг та інших товарів. Чек на кілька позицій. Досягаємо впевнено. "Не один клієнт, а вся родина". Розширення меж для рекомендацій провізора. Пропозиція аналогів. Що і кому пропонуємо, послідовність рекомендацій. Збираємо аптечку «подорож», «свята», та інше.
Робота з запереченнями
Відпрацювання найпоширеніших реакцій клієнтів – сумнів, непорозуміння, незацікавленість, заперечення. Що робити, якщо покупець сумнівається, або не бачить сенсу купувати саме тут і зараз. Методи і техніки подолання заперечень, що найчастіше зустрічаються з боку покупця в аптеці.
Як перетворити випадкового відвідувача на постійного клієнта
Чому в аптеку повертаються, навіть якщо там дорожче. Сервіс і турбота про клієнта. Цінність рекомендацій.
Стратегічні переговори
Збір інформації до переговорів
Яку важливу інформацію потрібно зібрати для аналізу перед переговорами. Де і як її здобути. Партнер, конкуренти, відносини, домовленості, особиста інформація - що саме потрібно, коли, та в якому вигляді.
Аналіз сильних та слабких сторін
Як опрацювати зібрані дані. Як аналізувати, щоб побачити важливе, але неочевидне. Як використати можливості та уникнути ризиків. Звідки береться ефективна стратегія переговорів.
Визначення коридору переговорів
Як визначитися з умовами так, щоб не віддати зайвого, та при цьому домовитися з задоволеним партнером.
Тактика переговорів
Як заздалегідь зробити хід майбутніх переговорів керованим. Як підготувати та ефективно використати аргументи. Для чого потрібні поступки та зустрічні вимоги. Що таке і для чого потрібний план Б.
Практична частина. Підготовка до своїх реальних переговорів прямо на тренінгу
Визначення коридору умов та поступової тактики. Заповнення карти переговорів.
Структура стратегічних переговорів з клієнтами
З чого почати, та як використати підготовлений план. Покроковий алгоритм першої зустрічі та подальших дій до результату.
Як не віддати зайвого та отримати максимальний результат
Подання своєї позиції, аргументація ключових положень у Переговорах. Оперування конкурентними перевагами. Поступки та зустрічні вимоги – покрокове дотримання розробленого плану переговорів.
Практична частина. Рольові ігри "стратегічні переговори"
Аргументація, торг у заданому коридорі умов.
Жорсткі переговори
Відеорозбір основних маніпуляційних прийомів в ритейлі
Перегляд та покроковий розбір унікального відеозапису жорстких переговорів між мультинаціональною торговельною мережею, та мультинаціональним виробником відомих брендів.
Знайомство з «біблією закупника»
Збір правил категорійних закупників торгових та аптечних мереж, що використовується для «віджиму” постачальників».
Сценарій жорстких переговорів
Жорсткі переговори з середини - що, в якій послідовності, навіщо протистояти. Розбір основних сценаріїв на практичних прикладах.
Методи протистояння маніпуляціям
Підбір контрприйомів для кожного сценарію та окремих маніпуляцій – що в якому разі, як застосувати, як при цьому не зірвати переговори. Що робити після руйнування маніпуляції.
Практична частина
Протягом усього тренінгу рольові ігри у режимі жорстких переговорів із застосуванням різних сценаріїв. Відеознімання та аналіз.